Subscribe For Free Updates!

Tiada "spam"

1 Melawat 1 Klik

Sunday 27 April 2014

Cara Pilih Minyak Wangi Untuk Jejaka

cara pilih minyak wangi untuk jejaka, minyak wangi untuk lelaki, perfume untuk lelaki
hugo boss perfume
Lelaki juga seperti wanita gemar pada wangian. Namun dalam memilih minyak wangi ramai lelaki yang belum arif. Apa yang diketahui wangiannya sesuai dengan diri tanpa mengambil kira aspek lain.

1. Kulit - Setiap minyak wangi akan mencetuskan aroma berbeza apabila terkena kulit. Oleh itu, pastikan anda mencuba dahulu dengan semburan pada kulit dan bukannya baju bagi memastikan aroma yang sesuai dengan tubuh. Jangan hanya membeli disebabkan terpengaruh dengan jenama sebelum benar-benar yakin wangian itu sesuai dengan diri kita.

2. Bau - Pastikan anda memilih minyak wangi beraroma segar yang mempuyai bau mengesankan. Ketika membeli, pastikan meminta pandangan rakan mengenai minyak wangi sesuai.

3. Bahan dan aroma - Minyak wangi boleh dipilih berdasarkan bahan serta aroma digunakan. Misalnya, minyak wangi berperisa kayu, buah-buahan, bunga-bungaan lautan, sayur-sayuran dan wangian Timur. Biasanya, setiap wangian mempunyai pengkelasan berbeza sama ada sesuai untuk lelaki atau wanita. Bagaimanapun, pilih haruman yang sesuai dengan personaliti dan gaya hidup kita.

4. Iklim - Memilih minyak wangi juga harus mengambil kira iklim dan musim. Minyak wangi yang baik untuk musim sejuk tidak semestinya baik untuk musim panas.

Please Give Us Your 1 Minute In Sharing This Post!
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →
Powered By: Mr Misteri

0 comments:

Post a Comment