Subscribe For Free Updates!

Tiada "spam"

1 Melawat 1 Klik

Wednesday 23 April 2014

Pelengkap Kebahagiaan Seks

seks, keluarga, bahagia, happy, smile, 18sx, cerita
kebahagiaan
Kebahagiaan hubungan seks sebenarnya bukan hanya bermaksud anda mencapai orgasma setiap kali melakukan hubungan intim tapi membawa erti yang lebih mendalam. Dalam makna kebahagiaan seks adalah nikmat proses sebelum mencapai orgasma seperti sentuhan, belaian dan cumbu-cumbuan bersama pasangan. Tanpa merasai nikmat proses tersebut anda dan pasangan mungkin tidak mencapai klimaks.

Sentuhan dan belaian

Kesenangan seks selalunya difokuskan rangsangan genital dan orgasma. Sebenarnya kesenangan seks juga turut berkaitan dengan sudut mental dan psikologi. Ciptakan pengalaman seks yang dapat meningkatkan kesenangan nongenital juga genital. Sentuh setiap bahagian tubuh. Namun bukan setakat sentuh, belaian tubuh pasangan anda dengan lembut dan manja. Bagi perempuan inilah perkara yang diinginkan daripada lelaki.

Perasaan erotis

Kebahagiaan seks bermula dengan diri sendiri. Bangkitkan perasaan erotis bagi mendorong hubungan intim yang hebat. Perasaan erotis akan muncul apabila anda memperoleh ketenangan fizikal, fikiran dan jiwa. Jika anda berasa tenang, santai dan fikiran terbuka, anda akan mencipta potensi luar biasa dari tubuh dan jiwa.

Tubuh yang sihat

Kesihatan fizikal penting untuk mendapatkan kesenangan dan merasai kenikmatan seks. Keadaan jantung yang baik akan meningkatkan fungsi seks. Senaman seperti yoga dan aerobik dapat meningkatkan fleksibiliti tulang belakang dan pinggul.

Tak perlu ubat-ubatan

Ramai yang melakukan pelbagai perkara untuk mengecap kebahagiaan seks. Antara cara yang dilakukan adalah dengan cara menggunakan ubat tradisional ataupun ubatan moden.

Please Give Us Your 1 Minute In Sharing This Post!
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →
Powered By: Mr Misteri

0 comments:

Post a Comment