Subscribe For Free Updates!

Tiada "spam"

1 Melawat 1 Klik

Wednesday 23 April 2014

Punca Suami Tidak Puas Seks

seks, 18sx, tidak, puas, pancutan, zakar
tak puas seks
Selalunya golongan yang disebut-sebut tidak puas dalam hubungan seksual ini adalah para isteri. Namun kalangan lelaki yang menghadapi ketidakpuasan seks suami boleh menjejaskan keharmonian rumah tangga. Justeru minat terhadap seks akan menurun dan rumah tangga mula goyah.

Terlalu cepat mengambil keputusan berkahwin

Keadaan ini menyebabkan si lelaki kurang bersedia menjalani liku-liku hidup berumah tangga. Sekiranya mendirikan perkahwinan pada usia masih muda tidak mustahil mereka masih belum matang terhadap masalah rumah tangga dan juga seksual yang dihadapinya. Justeru minat terhadap seks akan menurun dan rumah tangga mula goyah.

Kurangnya pengetahuan tentang masalah seksual

Walaupun mungkin sudah bertahun-tahun merumah tangga namun ada lelaki yang tidak mengetahui tentang masalah seksual yang dihadapinya. Ia dibiarkan berpanjangan tanpa rawatan sehingga akhirnya membawa kepada ketidakpuasan isteri pula.

Tertarik pada fizikal isteri semata-mata

Wajah pasangan cantik atau tubuh badan yang menarik tidak akan menjamin kebahagiaan sesebuah perkahwinan. Sebaliknya cara layanan isteri terhadap suamilah yang akan memastikan kebahagiaan rumah tangga apatah lagi jika si isteri pandai melayan nafsu seks pasangan.

Sikap dominan pasangan dalam rumah tangga

Isteri yang dominan, garang, tegas atau dengan kata lain 'queen control' membuatka lelaki terasa terkongkong dan tak bebas. Akhirnya dia akan mencari kepuasan di luar rumah dan caranya mungkin tidak betul seperti berfoya-foya bersama wanita.

Hasrat ditolah isteri

Ketika suami menginginkan hubungan seksual, isteri pula menolak atas pelbagai alasan. Sekiranya lelaki menginginkan seks pada waktunya tapi hasratnya tidak dipenuhi, maka akan timbul idea untuk mencari kepuasan di tempat lain selain isterinya.

Please Give Us Your 1 Minute In Sharing This Post!
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →
Powered By: Mr Misteri

0 comments:

Post a Comment